Handelsbetingelser v. The Flower Arrangement
CVR-nr.: 43845446
Hveensvej 7, 2300 København S
Booking gennemgang
Ved fremsendelse af ordrebekræftelse, er det kundens ansvar at alt i bookingen er som ønsket og aftalt. Når ordrebekræftelsen er godkendt pr. mail, er dette den gældende booking.
Betaling
Efter kundens gennemgang og godkendelse af ordrebekræftelse, bliver der fremsendt en faktura svarende til 50% af ordrens værdi.
Indbetales til bank: The Flower Arrangement – Reg. nr.: 5148 / Konto. nr.: 1229733. Fakturranr. bedes anført ved bankoverførsel. Netto 8 dage. Ved for sen betaling påregnes rente i henhold til gældende lovgivning.
14 dage før dagen for bookingen, bliver der fremsendt en faktura på det resterende beløb, med 8 dages betalingsfrist.
Levering
Leveringstiden bliver sat efter aftale ved bestillingsdatoen pr. mail.
Hvis modtageren ikke er hjemme, forbeholder vi os retten til at sætte bookingen ude foran døren, hvis vejret tillader det. Ønsker kunden ikke dette, tager vi bookingen retur til blomsterværkstedet i Frederikssund, hvor det kan afhentes.
Fortrydelsesret
Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på en booking, efter depositummet er betalt. Ved aflysning 4 uger før booking dag, er der ingen beregning på anden del af bookingen
Ved aflysning efter 2. faktura er betalt, er der mulighed for at rykke bookingen til anden dato. Men der gives ikke penge retur.
Ønsker du at rykke din booking til anden dato, har du mulighed for at gøre dette én gang. Herefter laves ikke tilgodebevis på det betalte beløb.
Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af et håndlavede og levende produkter, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1.
Reklamationsret
Der er som udgangspunkt ikke reklamationsret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af et håndlavede og levende produkt, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1.
Ved eventuelle reklamationer, skal der rettes kontakt til os på kontakt@theflowerarrangement.dk. En reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen og vi vil med det samme vurdere om vi er enig i jeres reklamation.
Telefontid
Mandag – fredag fra 9-14. Ved henvendelser udenfor dette tidsrum, kan der tages kontakt pr. mail. Der vil være en forventet svartid på 24 timer.
Brug af billeder
The Flower Arrangement forbeholder sig retten til at bruge billeder af eventuelle opsætninger og blomsterbookinger, såfremt der ikke er personer på billedet.
Ved brug af fremsendt billedmateriale fra kunden, skal kunden godkende at vi må bruge billederne.
Ved manglede vase, opsats eller stage
The Flower Arrangement forbeholder sig retten til at opkræve nedenstående ved et mistet eller ødelagt produkt ved udlejning. Under kundens lejetid fra eksempelvis fredag-mandag, er det kundens ansvar, at de udlejet produkter kommer retur intakte og i korrekt antal.
- Ved kunder der lejer produkter til event eller bryllup på restaurant eller anden location, gælder ovenstående retningslinjer også. Det er kunden og ikke tredjepart, som står til ansvar for produkterne.
- Ved leje af ester & erik stage opkræves: 100,- pr. manglende eller ødelagt stage
- Ved leje af glasvase opkræves: 50,- pr. manglende eller ødelagt vase
- Ved leje af lille raawii opsats opkræves: 699,- pr. manglende eller ødelagt opsats
- Ved leje af stor raawii opsats opkræves: 999,- pr. manglende eller ødelagt opsats
- Ved leje af blomsterport opkræves: 2.999,- ved manglende eller ødelagt port
Senest opdateret torsdag d. 16 juli 2024